Infolinia +48 32 41 34 011
Pn-Pt 8:00 - 16:00
Napisz do nas
Zapytaj swojego opiekuna
Ciekawym sposobem na autopromocję są firmowe balony reklamowe z nadrukiem. Przyciągają uwagę przez wyraźnie wyeksponowane na nich logo, sprawiając, że dobrze jest nimi zarówno ozdobić przestrzeń, jak i rozdawać je w formie gratisów. Gadżety reklamowe są dobrą metodą na zwiększenie rozpoznawalności marki wśród odbiorców. Warto zastanowić się nad ich formą, ponieważ może ona zaważyć na tym, czy klient zdecyduje się na ponowne skorzystanie z usług firmy, od której go otrzymał.
Do odwzorowania przesłanego nam projektu grafiki na powierzchni produktu najczęściej stosujemy sitodruk. Wykonywany jest za pomocą przypominającego sitko szablonu, który odpowiednio przepuszcza farbę. Gwarantuje to trwałość logo i odporność na ścieranie.
Tego typu artykuły łatwo wykorzystać na różne sposoby. Pierwszym jest stateczna forma promocji. Balony firmowe z nadrukiem można umieścić przy stanowisku podczas konferencji, targów lub innych wydarzeń. Przyciągają wzrok, zwiększając tym samym szansę na to, że klienci zainteresują się ofertą. Ciekawa prezentacja jest o wiele bardziej oryginalna, niż zwykły baner.
Baloniki reklamowe z nadrukiem służą także jako forma gadżetu rozdawanego osobom robiącym zakupy lub korzystającymi z usług przedsiębiorstwa. Są szczególnie popularne wśród dzieci, zwłaszcza jeśli sprzedawane akcesoria ich dotyczą. Rodzice maluchów na pewno odbiorą to jako miły gest.
Poza tradycyjnym wzorem okrągłego, firmowego balonu reklamowego z nadrukiem, posiadamy także wersję w postaci nadmuchiwanych akcesoriów do kibicowania. Te duże egzemplarze dysponują sporą powierzchnią, na której można umieścić logo. Szczególnie sprawdzają się podczas wydarzeń sportowych, promując markę Twojego przedsiębiorstwa.
Te firmowe artykuły reklamowe to łatwo zauważalna i tym samym skuteczna forma reklamy, której towarzyszy przystępna cena. Z tego względu można sobie na nią pozwolić, nawet jeśli budżet na kampanię jest ograniczony.