Infolinia +48 32 41 34 011
Pn-Pt 8:00 - 16:00
Napisz do nas
Zapytaj swojego opiekuna
Zapraszamy do skorzystania z oferty obejmującej ciekawe przedmioty promocyjne. Prezentowany tu skuteczny budzik to gadżet jednocześnie użyteczny i atrakcyjny wizualnie. Jego ciekawy design sprawia, że oprócz funkcji budzenia będzie dobrze wyglądał na półce. W zależności od wzoru, może uzupełniać tak minimalistyczne i nowoczesne, jak i klasyczne wnętrze. Te produkty reklamowe przydadzą się klientom, jednocześnie budując dobry wizerunek reprezentowanej marki.
Jest wiele sytuacji, w których taka autopromocja może korzystnie wpłynąć na renomę przedsiębiorstwa tak w oczach klientów, jak i pracowników. Ciekawe gadżety elektroniczne dodawane do zakupów stanowią miły gest wykonany w stronę zamawiającego produkty. Rozdawanie ich na imprezach branżowych, targach i konferencjach zwiększa rozpoznawalność marki i pozwala sięgać do nowych potencjalnych kupujących. Z pewnością docenią je też pracownicy, zwłaszcza, jeśli są użyteczne, jak na przykład skuteczny budzik.
Ogromną zaletą jest też to, że jest to forma reklamy, która przybiera bardzo nienachalną postać. Dotyczy to szczególnie przypadku, w której gadżet charakteryzuje się dużą wartością użytkową. Dzięki temu mamy pewność, że obdarowana skutecznym budzikiem osoba nie schowa go do szafy, tylko używany będzie eksponował logo firmy.
O takiej promocji warto pamiętać szczególnie podczas świąt i ważnych wydarzeń. Wręczenie funkcjonalnego upominku pozwala wywrzeć na kontrahentach i partnerach biznesowych miłe wrażenie i tym samym utrwali w ich pamięci wizerunek firmy.
Dostępne w naszej ofercie gadżety reklamowe charakteryzują się ciekawym wykończeniem. Oprócz klasycznych i nowoczesnych kształtów skuteczne budziki mają także wbudowane dodatkowe funkcje, jak wyświetlanie temperatury. Przydatność i atrakcyjność wizualna sprawiają, że produkty te są o wiele ciekawszą opcją niż standardowy długopis z nadrukiem czy kalendarz do zawieszenia na ścianę.
W razie pytań dotyczących oferty zapraszamy do bezpośredniego kontaktu.