Notesy ekologiczne – czyli jakie?
Z materiałów biodegradowalnych, z recyklingu. Troska o środowisko zaczyna się od prostych rzeczy: segregowanie odpadów, oszczędne korzystanie z energii elektrycznej, wybierania eko produktów.
Notesy ekologiczne są wdzięcznym materiałem reklamowym, ponieważ na ich powierzchni ładnie prezentują się nadruki reklamowe w postaci logo, grafiki czy treści. Specjaliści od promocji są zgodni, że skuteczniejszą formą reklamy są przedmioty codziennego użytku (notesy możemy do nich zaliczyć) niż reklamy prezentowane w mediach. Ekologiczne notesy reklamowe możemy podarować pracownikom, obecnym i przyszłym klientom, mogą służyć jako nagrody w konkursach i gadżety reklamowe na spotkaniach, eventach, prezentacjach różnych branż. Budowanie eko – wizerunku firmy warto zacząć od eko - gadżetów. Ekologiczne gadżety powinny być stałym elementem promocyjnym nie tylko firm ściśle powiązanych z ochroną środowiska, a w zasadzie każdego przedsiębiorcy, bo los planety i tego, co zostawimy w spadku przyszłym pokoleniom zależy od każdego z nas.
Pozytywny PR we współpracy z naszą firmą - wybierz ekologiczne notesy reklamowe
Dokładamy wszelkich starań, by oferowane przez nas produkty spełniały oczekiwania klientów. Notesy ekologiczne są przykładem na to, że można skutecznie łączyć bycie "eko" i reklamę firmy.
W komplecie z notesem polecamy również eko długopisy.
Notes ekologiczny reklamowy – kreuj pozytywny wizerunek firmy na wiele sposobów
Podarowując klientowi wysokojakościowy ekologiczny zeszyt (notatnik) reklamowy z własnym nadrukiem i dołączając go do zamówienia internetowego czy wręczając w formie gadżetu podczas targów, z pewnością wpłyniesz na kreowanie pozytywnego wizerunku marki. Wystarczy znać podstawy psychologii, żeby wiedzieć, że otrzymując prezent, człowiek zaczyna odczuwać przyjemność i radość, a w stosunku do darczyńcy wdzięczność i sympatię. Dzięki temu nasz notes pozwoli Ci zbudować renomę i umocnić emocjonalną więź z konsumentem. Działa tutaj także zasada wzajemności, która mówi o potrzebie odpłacenia się temu, kto coś dla nas zrobił. W pewnym sensie podarunek wyzwala więc w klientach chęć zrewanżowania się.
Jeśli zdecydujesz się na ekologiczne zeszyty (notatniki) reklamowe z własnym nadrukiem, pozytywny wizerunek i mocną pozycję marki w świadomości odbiorców będzie można budować także za pośrednictwem emocji odnoszących się do troski o środowisko. Współcześnie wartości te przyświecają przecież coraz większej liczbie ludzi. Wybierając nasz notes, dajesz więc klientom jasny przekaz – „cenię was, jak i otaczający świat, dlatego dbam o jakość i proekologiczny charakter moich decyzji i działań”. Gwarantujemy, że mnóstwo osób doceni takie podejście i co za tym idzie – będzie pozytywnie kojarzyło Twoją działalność oraz postrzegało ją jako odpowiedzialną społecznie.
Szeroka gama praktycznych notesów ekologicznych
O przyjaznym charakterze oferowanych w tej kategorii ekologicznych zeszytów i notatników reklamowych z własnym nadrukiem przesądza również fakt, iż są to przydatne każdemu człowiekowi artykuły papiernicze. Daleko im do niefunkcjonalnych gadżetów czy bibelotów, które są pozbawione praktycznego zastosowania i szybko kończą swój żywot, trafiając do śmietnika.
Z tego też powodu zatroszczyliśmy się o przygotowanie rozbudowanej oferty zawierającej ekologiczne notesy reklamowe z własnym nadrukiem w wielu formatach. Proponujemy tradycyjne zeszyty, notatniki spiralowe, malutkie kajeciki, modele z wbudowanym uchwytem na długopis, a także całe zestawy drobnych karteczek i samoprzylepnych markerów. Jesteśmy pewni, że i Ty znajdziesz tutaj interesujące Cię produkty, uzupełnisz je o własny nadruk, a następnie wykorzystasz ich marketingowy potencjał.
Zeszyty ekologiczne z własnym nadrukiem
Najczęściej jednolite, czasem uzupełnione o wstawki w stonowanych kolorach okładki zeszytów są świetną powierzchnią reklamową, ponieważ stanowią doskonałe tło dla grafik, krótkich napisów czy haseł promocyjnych. Jesteśmy zatem przekonani, że własne nadruki profesjonalnie naniesione na notes ekologiczny będą prezentować się efektownie i przykuwać wzrok, stanowiąc jednocześnie spójną stylistycznie całość, która przypadnie do gustu pracownikom, klientom, partnerom biznesowym czy kontrahentom. Dzięki temu zawalczysz o ich sympatię, a równocześnie zbudujesz wysoki poziom ekspozycji marki – zeszyty ekologiczne co dnia będą pojawiać się w wielu miejscach takich jak uczelnie, szkoły czy korporacje.