Sposób dostawy
Śledzenie przesyłek
przesyłki krajowe |
WYSYŁKA - w zależności od wagi, rozmiarów i adresu docelowego przesyłki wysyłamy do Państwa jedną z dwóch firm kurierskich.
ODBIÓR OSOBISTY - po wcześniejszym uzgodnieniu umożliwiamy odbiór zamówienia bezpośrednio w siedzibie firmy w Pilchowicach.
Koszt przesyłek kurierskich jest określany indywidualnie w oparciu o parametry paczki, w szczególności wymiary i waga.
Dla zapewnienia pełnej ochrony zamówionych gadżetów reklamowych prosimy przy odbieraniu paczki mieć na uwadze:
- w wypadku firm kurierskich – otworzyć paczkę w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia szkody lub uszkodzeń opakowania zewnętrznego mogącego sugerować uszkodzenie zawartości należy sporządzić protokół szkody, który będzie podstawą do przyjęcia reklamacji.
- przed pokwitowaniem odbiory prosimy dokonać oględzin paczki pod kątem możliwych uszkodzeń, rozdarć, czy prób otwarcia. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń paczki nie należy odbierać, jest to jedyna możliwość egzekwowania naprawienia szkody od Poczty Polskiej. Pokwitowanie odbioru skutkuje przyjęciem paczki i potwierdzeniem, że dotarła nienaruszona.
Proces reklamacyjny usługi transportowej trwa od 30 do 90 dni, jest on w całości zależny od sposobu i szybkości rozpatrzenia reklamacji przez firmy kurierskie i spedycyjne.