Infolinia +48 32 41 34 011
Pn-Pt 8:00 - 16:00
Napisz do nas
Darmowa Wizualizacja
Zapytaj swojego opiekuna
Pudełka śniadaniowe nie są tak nowym wynalazkiem jakby się wydawało. Pierwsze pojawiły się w XIX wieku, a już w latach 30. XX wieku na dużą skalę z lunchboxów korzystali amerykańscy uczniowie. My mogliśmy je przez wiele lat tylko podziwiać na filmach. Dzisiaj pojemniki na żywność są powszechnie używane nie tylko ze względu na modę na pudełkowe diety, ale ze względu na możliwość zabierania w nich do pracy, szkoły, na piknik itp. własnego jedzenia. Wraz z rosnącą świadomością ekologiczną społeczeństwa nie tylko zaczęliśmy zwracać uwagę na to, co jemy, ale w czym przechowujemy posiłki. Konsument wrażliwy na problemy środowiska sięga więc po ekologiczne lunchboxy.
Specjaliści od marketingu są zgodni, przedmioty codziennego użytku (praktyczne) są skutecznym narzędziem reklamowym. Wystarczy na pojemniku na żywność nanieść logo firmy. Dzięki temu, że praktycznie codziennie jego obraz mamy przed oczami, symbol utrwala się w pamięci. Na to, jak jesteśmy odbierani przez otoczenie wpływa wiele czynników, które z pozoru wydają się mało istotne. Inwestując w ekologiczne lunchboxy dajemy jasny przekaz, że środowisko jest dla nas ważne. W ten sposób wzmacniamy wizerunek firmy. Ekologiczne produkty włączone do kampanii reklamowych skutecznie pracują na pozytywny obraz przedsiębiorstwa, działalności, usług.
Biodegradowalne, nie wchłaniające zapachów, wytrzymałe, z materiałów nadających się do ponownego wykorzystania – ekologiczne pojemniki na żywność. Wraz z nadrukiem reklamowym ten praktyczny gadżet spełnia swoje zadanie w 100%.
Wybierz produkt i znakowanie, które odpowiada Twoim wymaganiom. Skorzystaj z naszych usług. Zapraszamy!