Torby reklamowe towarzyszą nam niemal zawsze. Każdego dnia mijamy dziesiątki, jeśli nie setki osób, które przemierzając ulice niosą w ręce siatkę czy reklamówkę z logiem jakiejś marki. Która torba reklamowa będzie odpowiednia dla Ciebie?
Asortyment opiewający na lekko licząc 1500 modeli torem potrafi sprawić trudność w wyborze tej, której Twoja marka potrzebuje najbardziej. Niemniej jest to wybór istotny i być może kluczowy w realizacji celu kampanii reklamowej która właśnie planujesz. Bo tego planu tak naprawdę uzależniony jest wybór modelu torby.
Sposobów klasyfikacji produktów jest co najmniej kilka, najczęściej używany to typ (torba z uszami, torba sportowa) oraz materiał (len, bawełna, tworzywa sztuczne). Marki zwykle kierują się typami dopasowując je do kampanii i tak na przykład na konferencję najczęściej wybierane są torby z uszami, a kluby sportowe chętniej inwestują w torby sportowe. Niemniej jednak znaczna część klientów zwraca też uwagę na materiał z jakiego torba jest wykonana, bo chce, by ten gadżet reklamowy wpisywał się w ogólny wizerunek marki – wtedy prym wiodą torby z tworzyw naturalnych, lub wręcz z surowców wtórnych.
To najpopularniejsza grupa produktów ogółem. Znajdziemy w niej nieśmiertelnego ever greena – torbę Cottonel dostępną w ponad 50 wariantach kolorów i wykończenia.
Dostępne modele mogą mieć uszy długie lub krótkie, być przygotowane pod nadruk UV, albo uszyte z dwukolorowej tkaniny DUO. Jeśli mielibyśmy sugerować uniwersalną torbę promocyjną nadającą się i na szkolenia, konferencje czy jako torba wielokrotnego użytku na zakupy w sieci handlowej – to byłaby to właśnie ta paleta produktów.
Tu wypada wspomnieć czym nonwoven jest. Jest to materiał przypominający budową i właściwościami filc, ale w odróżnieniu od niego – niekoniecznie wytwarzany z włókien zwierzęcych. Częściej jako podstawę do budowy nonwovenu używa się celulozy lub włókien syntetycznych, a sam materiał powstaje nie przez tkanie a mechaniczne, losowe splątywanie włókien – tak jak w przypadku filcu właśnie. W tej kategorii liderem jest torba reklamowa ToteColor – brat bliźniak wyżej opisanego Cottonela.
Torby te są lżejsze od bawełnianych co czyni z nich produkt idealny do upakowania w najmniejszej nawet torebce czy schowku samochodowym. Dobrze też sprawdzają się na konferencjach jako element Wellcome Packu, kiedy wiemy, że oprócz kilku ulotek i drobiazgów torba nie będzie mocniej eksploatowana.
Grube i solidne torby z filcu nie są zbyt często spotykane na rynku. Wynika to głównie z cen tych modeli. Materiał sam w sobie do tanich nie należy i rzutuje na cenę produktu, niemniej, ku uciesze marketingowców i lekkiej złości księgowych – torby filcowe wywołują fenomenalne reakcji wśród klientów i wyższy koszt produkcji zwraca się w formie dużo lepszego oceniania produktu wśród grupy docelowej. Najczęściej widujemy je w formie dodatku (czy opakowania) na prezenty świąteczne dla strategicznych klientów czy kadry zarządzającej.
To kategoria uwielbiana przez plażowiczów i to oni są najczęściej grupą docelową takich upominków reklamowych. W ofercie znaleźć można ponad 200 modeli, od malutkich mieszczących jedną puszkę, po modele aż na 32 puszki napoju.
Typowy model torby termiczne mieści 6 puszek i może wyglądać naprawdę bardzo atrakcyjnie.
A niektóre modele są wprost stworzone dla dostawców jedzenia – czy to zimnego, czy ciepłego.
Skoro wspomnieliśmy już o plażowiczach, to najwyższa pora wspomnieć tym, że torby reklamowe z nadrukiem mogą towarzyszyć nam nie tylko na zakupach, ale i na plaży właśnie. Widujemy je też często na piknikach, kąpieliskach i basenach, ale to tylko świadczy o uniwersalności i świetnym wyglądzie tych toreb. Takie torby będą doskonałą pamiątką z wakacji, ale i świetnym produktem uzupełniającym dla Aquaparków, centrów SPA czy ośrodków wczasowych i hoteli zlokalizowanych nad wodą. Doskonale też promują nadmorskie miejscowości w ramach kampanii wspierających turystykę w regionie.
Torby jutowe budzą natychmiastowe skojarzenia z ekologią – i nie bez przyczyny. Włókna z których są wytwarzane są jak najbardziej surowcem naturalnym, w dodatku niedrogim, szybko rosnącym i nie powodującym strat w środowisku naturalnym. Ich istotną cechą jest kolor – od szarego po złotawy oraz fakt, że o ile łatwo się je barwi, tak uzyskanie koloru białego jest niezwykle trudne – stąd też bardzo rzadko można spotkać tkaninę w tym właśnie kolorze. Same torby jutowe w reklamie nierozerwalnie kojarzone są z naturą, ekologią i wypoczynkiem. Warto mieć na uwadze te cechy podczas ich wyboru, bo po mimo drobnych niedogodności – są fantastycznym gadżetem reklamowym. Poniżej raptem cztery z wielu oferowanych w naszym sklepie modeli.
Tworzywa mimo trendu spadkowego nadal są dość powszechnie wykorzystywane nie tylko w reklamie, a torby z nich wytworzone cechuje świetna relacja ceny do wytrzymałości. Są to gadżety reklamowe mocne, wytrzymałe i pozwalają na zastosowanie co najmniej kilku technik znakowania. W tym wyjątkowo odpornych na zużycie nadruków sublimacyjnych. Spora część modeli dodatkowo jest składana w formę nieco większego notesu, co pozwala mieć je zawsze pod ręką, czy to w torebce, czy schowku samochodowym. Ciekawostką będą na pewno koszyki na zakupy i torby składane do formy choćby truskawki…
Tu już sama nazwa sugeruje z jakim gadżetem reklamowym mamy do czynienia. Zgrabne, pojemne i wygodne w noszeniu a do tego świetnie wyglądające. To podstawowe atuty tego rodzaju toreb. Niepodzielnie królują wśród gadżetów wybieranych przez szkoły, ośrodki szkoleniowe i organizatorów konferencji. Całkiem spora część modeli jest w stanie pomieścić nawet laptopa co daje im przewagę nad zwykłymi torbami. Najciekawsze z nich zobaczyć możesz tutaj, a więcej znajdziesz na stronie: https://gratisownia.pl/torby-reklamowe-na-ramie
Trochę awansem i po znajomości do tego zestawienia trafiły plecaki reklamowe. W grupie ponad 400 produktów znaleźć można i klasyczne szkolne worki na kapcie – idealnie spisujące się też na eventach jako Wellcome Pack, aż po całkiem okazałe plecaki z zabezpieczeniami przed kieszonkowcami i ochroną laptopa. Naszym ulubionym modelem plecaka reklamowego jest BackSketchy który pozwala twórczo zagospodarować tylną ściankę przy pomocy załączonych flamastrów.
Pod ta nazwą kryją się znane wszystkim saszetki reklamowe na biodro. Uwielbiane przez młodzież, ale i sportowców. Pozwalają wygodnie przenosić drobiazgi czy pójść pobiegać z odpowiednim schowkiem na klucze, portfel czy telefon. Ich siłą jest bogaty wybór modeli, a wzornictwo pozwala dopasować produkt do każdej grupy docelowej. A tu najciekawsze z nerek reklamowych naszym zdaniem.
Będą już w okolicach aktywności sportowej warto wspomnieć o istnieniu reklamowych toreb sportowych. Nie jest to może zbyt oczywisty wybór dla marketerów, ale kluby fitness i siłownie idealnie potrafią zamienić je nie tylko w reklamę, ale produkt uzupełniający ofertę biznesu. Posiadanie torby z logiem ulubionej siłowni bywa wystarczającym motywatorem do jej zakupu, a jeśli jest to dodatek karnetów premium – świat szaleje. Takie torby promocyjne doskonale sprawdzają się też w konkursach konsumenckich czy systemach motywacyjnych.
Zwane też workoplecakami gadżety reklamowe można spotkać w służbie marce. Wspominaliśmy już w tym tekście o zastosowaniu ich w szkołach (i ogólnie kierowaniu do dzieci). Pisaliśmy także, że takie worki mogą być elementem zestawów szkoleniowych i konferencyjnych. Nie pisaliśmy jednak, że część z nich jest marynarskim nie tylko z nazwy i cechuje się wodoodpornością, co zamienia pozornie błahą torbę w świetny element ekwipunku każdego miłośnika przygód. Sprawdzą się nie tylko pod żaglami, ale i na wyprawie typu bushcraft czy biegach i rajdach terenowych. Przygotowane do spartańskich warunków, znoszące barbarzyńskie obciążenia. To prawdziwe worki przygodowe. A i jeszcze jedno – jak go nadmuchać, to taki reklamowy worek marynarski zamienia się albo w bojkę ułatwiającą przeprawę przez wodę – albo w poduszkę – jak już tytan survivalu postanowił odpocząć.
Mała torba wodoodporna SCUBADOO
Może nie zawsze to torba, ale warto też o nich tutaj wspomnieć. Walizki reklamowe bez wątpienia są najrzadziej spotykanym gadżetem reklamowym w tym zestawieniu. Wiąże się to być może z mylnym przekonaniem, że nikt o takich upominkach nie marzy. Nasze zdanie jest nieco inne i wiemy, że taki prezent firmowy może świetnie się sprawdzić w całej branży turystycznej. Jeśli hotele potrafią sprzedawać kostiumy kąpielowe z swoim logo, to biura podróży nie powinny mieć problemu z oferowaniem walizek idealnie pasujących do luku bagażu podręcznego, czy po prostu będących dodatkiem do wymarzonych wakacji. Takie walizki reklamowe widujemy też w konkursach konsumenckich organizowanych przez marki w okolicach drugiego kwartału – tak by idealnie wstrzelić się z dystrybucją nagród w sezon urlopowy. Ciekawymi walizkami na pewno są te które zobaczyć możesz poniżej, a po więcej zapraszamy na stronę: https://gratisownia.pl/walizki-reklamowe