Po kilku sezonach pandemicznych obostrzeń, niepewności i izolowania ten sezon zapowiada się spektakularnie. Koncerty, festiwale, zloty i inne masowe imprezy wracają pełną parą. Jak zaznaczyć swoją obecność w trakcie takich wydarzeń?
Bannery – jasne. Stara i sprawdzona metoda promowania marki w trakcie wydarzeń. Dobra lokalizacja, atrakcyjny projekt i mnóstwo kontaktów z osobami odwiedzającymi takie wydarzenia to klasyka.
Dobrze przygotowane wejściówki – czyli takie bilety lub identyfikatory, które chce się zatrzymać na pamiątkę – z bandowaną smyczą i użytecznym, wygodnym holderem – odpornym na wodę, zabrudzenia i kurz.
Co zrobić, aby pamiętano nas na długo, po wydarzeniu?
Zestawy niezbędników – duże festiwale i promujące się na nich marki dobrze wiedzą, że pakiet startowy wręczony uczestnikowi to prosta droga zagrzania miejsca w sercu potencjalnego klienta. Różnego rodzaju sety ułatwiające życie podczas imprezy to nieodzowny element promocji marki w trakcie wydarzenia.
Jak stworzyć taki set festiwalowy? Jakie gadżety wybrać?
Na wiosenno-letni sezon warto rozważyć:
czapki z daszkiem
wentylatory
butelki na wodę
podkładki do siadania
buffy i chusty – jako ochrona przed wiatrem, słońcem i kurzem
nerki na niezbędne drobiazgi
chusteczki i płyny do czyszczenia rąk
flagi i chorągiewki
bam bamy
grzechotki i klaskacze
t-shirty, bluzy a awet stroje kąpieowe – spokojnie można je udostępnić w sprzedaży dla zainteresowanych
A co jesienią i zimą ? Oczywiście to zależy od imprezy – czy jest to festiwal narciarski czy np. koncert lub gastro-zlot, ale i tutaj gadżety reklamowe oferują spory wybór:
… i moglibyśmy tak jeszcze wymieniać, ale ogólny zamysł łapiecie?
Jeżeli projekt twojego nadruku będzie estetycznie ciekawy i poza samym logo marki będzie np. tematyczną grafiką, efektowną abstrakcją, zabawną grą słów lub obrazem – obdarowani tym chętniej będą korzystać z Twojego gadżetu reklamowego. Przykłady?