14 Najpopularniejszych gadżetów reklamowych w lecie
Kiedy większość ludzi marzy już tylko o plaży i odpoczynku, czasem o zbliżającym się remoncie, wtedy właśnie agencje reklamowe i eventowe przeżywają najgorętsze dni w ciągu roku.
Lato to okres wytężonych kampanii promocyjnych mających skupić uwagę nieco rozleniwionych i zrelaksowanych ludzi na konkretnych produktach i usługach.
Z naszej perspektywy przekłada się to na wzrost zainteresowania konkretnymi produktami – które w lecie cieszą się szczególną popularnością wśród firm i ich klientów.
Oprócz oczywistych o tej porze roku koszulek i czapek z daszkiem istnieją inne propozycje. Za chwilę zobaczysz najciekawsze gadżety reklamowe, które zdaniem klientów są w ich ocenie atrakcyjne za sprawą swojego wyglądu i funkcjonalności.
Torby reklamowe w lecie to przede wszystkim dwie grupy – torby termiczne torby podróżne. Te drugie przestają być plastikowe i nijakie a stają się nie rzadko produktem premiom. Przykładem może być kolekcja Hudson:
Prawda że te torby reklamowe wyglądają prestiżowo?
Torby termiczne
Ta konkretna torba termiczna to swego rodzaju King Kong. Mieści do 50 puszek napojów, a to oznacza, że nie ma miejsca na miękka grę gdy ona wchodzi do użycia. Pakowna, a jednocześnie kompaktowa po złożeniu daje szansę na przeniesienie całego prowiantu na piknik, albo dzień na plaży bez obawy o utratę świeżości.
Pozostając w nurcie temperatury nie sposób pominąć wszelkiej maści bidony, butelki czy kubki termiczne.
Ciekawym produktem jest butelka Batumi Glass. Butelka wykonana z dwóch warstw szkła borokrzemowego – tego samego które stosuje się min w naczyniach żaroodpornych czy laboratoryjnych. Szkło to jest super trwałe i nie wchodzi w reakcję z cieczami – zatem możesz być pewny, że każdy napój będzie smakował tak, jak przed wlaniem do tego kubka. Co więcej, posiada wbudowany zaparzać przez co pozwala Ci przygotować świeżą herbatę gdziekolwiek jesteś.
Innym przykładem ciekawego produktu może być bidon z karabińczykiem Oregon który dzięki wykorzystaniu aluminium jest wolny od PBA. Świetnie się sprawdzi na górskich wycieczkach przyczepiony karabińczykiem do plecaka.
Gadżety reklamowe nad wodę
W lecie sporo czasu spędzamy nad wodą, wiec i w tym zestawieniu nie może zabraknąć gadżetów wodnych. Królami sezony 2019 są materace dmuchane, szczególnie zaś modele owocowe i ptasie. Oto najchętniej kupowane:
Ananas, arbuz, flaminga i jednorożca w wersji dmuchanej można oznakować logiem Twojej marki i zamienić w rozchwytywaną formę promocji. Taki gadżet reklamowy to powód do dumy każdego posiadacza.
Po intensywnym dniu warto odsapnąć w cieniu drzew.lekko kołysząc się w rytm wiatru. Brzmi jak plan doskonały i taki jest. Ekologiczny bo wykonany z drewna i płótna hamak to doskonały pomysł na relaks i odpoczynek w letnie dni.
Zmieńmy na chwilę sposób myślenia. Kolejna propozycja to coś niezwykłego, a w zasadzie pospolitego ale w niezwykłej formie. Mięta, bazylia i pietruszka w specjalnej doniczce to upominek reklamowy klasy DIY. Do doniczki po rozłożeniu wystarczy dodać około 300 ml wody i zobaczymy jak pęcznieje specjalnie przygotowane podłoże – potem wystarczy już tylko regularnie podlewać by móc w niedługim czasie cieszyć się smakiem ekologicznych, aromatycznych ziół z własnego mini ogródka. Prawda, że ciekawe?
Dla melomanów również nie zabraknie pomysłów. Słuchawki reklamowe, czy bezprzewodowe głośniki z nadrukiem to dla nas niemal codzienność. Jest to gratis bardzo ceniony przez grupę docelową i pozostaje w użyciu przez długie miesiące – a przecież dokładnie o to marketerom chodzi, by logo czy marki eksponować.
Choćby model Classic nawiązujący do stylu vintage z baterią 400mah.
Inny ciekawy model wykorzystuje bambus jako element obudowy.
A to dość nietypowy model CAN SOUND– wyposażony w podświetlenie LED – czyli mała dyskoteka zawsze pod ręką…
Jak lato to koniecznie promocyjne okulary słoneczne. Tych w magazynkach merketingowych jest niezwykle mało, a szkoda, bo zaraz po odzieży to druga najczęściej eksponowana grupa produktów. Pendrive czy powerbank w najlepszym wypadku mamy w kieszeni i mało kto go widzi – okulary zobaczy każdy mający osobę które je nosi.
Model America Touch jest świetnym przykładem na to, że okulary reklamowe mogą wyglądać ciekawie i zwracać uwagę swoimi kolorami….
California Touch to z kolei seria okularów reklamowych w stylu vintage z bambusowymi zausznikami. Szkła wyposażono w filtr UV400.